Isnin, 14 Februari 2011

Salam Maulidur Rasul kepada semua

Alhamdulillah....perasaan ku ketika ini tidak sedih lagi....dan aku x mau mengingati apa yang terjadi pada siang tadi... apa yang penting sekarang adalah aku nak keluar makan ... hahahahahah ermmm tempat dan lokasi tidak ditetapkan lagi.... tapi kawan-kawa semua jangan salah paham aku tidak pernah sesekali menyambut hari kekasih..... sbb aku keluar dengan keluargaku... mungkin mak n abah tahu kot yang aku terasa tadi n malam nie mereka ajak keluar makan .... x perlah aku pun dah lupakan segala yang terjadi siang tadi aku malas membebankan otak aku dengan masaalah yang remeh temeh nie cuma tadi jer aku jadi sensitif pulak.....macam tu lah aku setiap kali ada masaalah... aku akan terasa cuma sekejap selepas itu aku akan jadi seperti biasa semula....

kepada semua pembaca dan kawan-kawan "Salam Maulidur Rasul Untuk semua" hayatilah perjuangan Nabi kita semoga kita adalah golongan-golongan yang di rahmati Amin ......

Jumpa lagi ... esok "Senyum Selalu"

3 ulasan:

  1. kadang2 belog will be ur diary..
    WELCOME to Dunia Blog..

    BalasPadam
  2. betul kata ezat tu...orang nak baca apa kisah blogger tulis.

    satu hari nanti ia boleh jadi novel hehe..

    selamat berblog utk blogger hsp (hijab sang puteri)

    BalasPadam
  3. Ezat n Panglima perang tq... sebab sudi baca.... i belajar dari yang terbaik..... tq sebab sudi mengajar... luv u all

    BalasPadam