Ahad, 13 Februari 2011

CERITA AKU

Salam kepada semua... salam perkenalan dan salam persahabatan....

Sebenarnya hijab sang puteri nie tidaklah begitu pandai dan teror nak bercerita cuma... aku rasa teruja sesangat pada hari ini dan ingin berkongsi cerita serta pengalaman yang aku rasai...

Hari ini aku mempunyai seminar yang telah ditetapkan oleh Bossku, seribu satu persoalan menghantui benak fikiran ku... "adakah seminar nie best?.... boring ker... atau hanya sekadar mengisi kedatangan sahaja?" kerana aku tidak mengetahui apa yang bakal terjadi kelak.... segala andaian dan tekaan aku semuanya meleset... tidak seperti yang dijangkakan... rupa-rupanya seminar yang aku hadiri adalah seminar yang tidak dapat aku perolehi di shopping-shopping kompleks dan di pawagam-pawagam yang ada di sekitar sini....

terlalu banyak benda yang menarik aku pelajari....hinggakan aku terlupa seketika kepada duniaku... disebabkan terlalu khusyuk memperlajari ilmu.... disaat dan ketika itu juga aku terfikir alangkah bodoh dan ruginya aku sekiranya melepaskan peluang ini... Alhamdulillah Allah telah memilih aku untuk menghadiri seminar ini walaupun pada mulanya terdapat bermacam-macam halangan..... setelah selesai seminar tersebut aku menjadi lebih peka dalam semua aspek......

itulah cerita aku pada hari ini.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan